sha fm

    Tuesday 14 January 2014

    ඉතාලියත් කාලා

    http://ratagiyaattho.blogspot.kr/

    ෆිරෙන්සි නුවර පෑවති සංගිත ප්‍රසංගය අතරතුර ශ්‍රි ලාංකික දෙපිරිසක් අතර ඈති වු ගැටුම පිළිබදව ෆිරෙන්සි සමාධි විහාරාධිපති දොඩංදෙනියේ නන්දසිරි හිමියෝ දැඩි කලකිරිමකට පත්ව සිටිති. ඈත්තෙන්ම මෙම සිදුවිම අපිට(ලංකාවේ) ලොකු කළු පැල්ලමක්. රටකට ඈවිල්ලත් හෑදෙන්න බැරි ජාතියක්. මම මුන්ට කියන්නේ මෙච්චරයි.උඔලා චණ්ඩින් නම් බොන්නේ නැතිව මෙහේ ( ෆිරෙන්සි) තියෙන ලොකු උද්‍යානයට වරෙල්ලා. ඇවිත් ඇති වෙනකම් ගහ ගනිල්ලා. අපිත් වට වෙලා බලා  ඉන්නම්. තුවාල එන එවුන් රොහලට ගෙනියන්නම්. එහෙම නැතිව දුක්විදින මිනිස්සුන්ට නිදහසේ කලා ප්‍රසංගයක් රස විදින්න තියෙන තැනට ඇවිත් මේ අම්බරුවන් කරන විනාසයට මට නම් කියන්න වචන නැහැ.ලබන පළමු වැනිදා අපේ පංසල මිලට  ගැනීම සදහා මා පොලිසියේ ආරාක්ෂාව අරගත්තා. පොලිසියේ මහත්වරු මට කිව්වේ වැරදි කරන ඒකා පෙන්නන්න කියලා විතරයි. මම කියන්නේ වරෙල්ලා ඈවිත් තව කෙනෙකුට කරදරයක් වෙන්නේ නෑතිව ප්‍රසංගය බලපල්ලා.නෑත්නම් මම ඔක්කොම ටික පොලිසියට කුදලලා දෙනවා. ඉතාලියේ තානාපති බෑනට් කුරේ මහතාගෙන් මෙම ගෑටුම පිලිබදව විමසු විට මෙසේ කීය. ඇත්තෙන්ම මම ලංකාදිප පත්තරෙන් තමයි මේම සිදුවිම දෑක්කේ. මට නම් කියන්න තියෙන්නේ ඔයගෑන කතා නොකර ඉන්න එක හොදයි කියලයි.ඉතාලියේ ප්‍රසිද්ධ සමාජසේවකයෙකු හා ව්‍යාපාරිකයෙක් වන මොදනා වසන්ත කිර්තිරත්න මහතා මෙසේ කියයි.‘මම මෙවැනි කලා කලා කටයුතු වලට ගොඩක් උදව් කරන කෙනෙක්. හෑබෑයි මම එහෙම කරන්නේ බදු වලින් වහන් වෙන්න නෙමෙයි. මෙහේ ජිවත්වන ශ්‍රි ලාංකිකයින්ගේ සතුට වෙනුවෙන්. නමුත් දෑන් මේ හරක් රෑලක් කරන විකාර වෑඩ නිසා මෙවෑනි දේට මුදල් දෙනවද කියලා දෙපාරක් හිතන්න වෙලා.පත්තරේ බෑලුවත් ප්‍රවෘත්ති ඈහෑව්වත් දකින්න ලෑබෙනේ අපේ අයගේ වෑරදි. ශ්‍රි ලාංකිකයෙක් කියලා කියන්නත් මට ලෑජ්ජයි. ඒ තරම්ම අප පිරිහිලා. දියුණු රටකටවත් ඈවිත් හෑදෙන්න බෑරි හරකුන් ඉන්න රටක් කොහොමද ආඅසියාවේ ආශ්චාර්ය වෙන්නේ?

    No comments:

    Post a Comment